الأحلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الأحلام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جديدة أدخل وشوف

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rhoba
عضو برونزي
عضو برونزي
rhoba

انثى
البلد : مصر
مزاجى : نكت جديدة أدخل وشوف Pi-ca-28
التبادل الأعلانى : نكت جديدة أدخل وشوف ----
  : نكت جديدة أدخل وشوف 15781612

نكت جديدة أدخل وشوف Empty
مُساهمةموضوع: نكت جديدة أدخل وشوف   نكت جديدة أدخل وشوف I_icon_minitimeالسبت أغسطس 02, 2008 6:35 am

1)واحد راح الصيدلية وقال للدكتور : عايز لبن اطفال ..... الدكتور: اسمه ايه ؟ الراجل : اسمه اشرف
2)أحلى نكتة
مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها
3)مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت
4)مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها
5)عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.
6)مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم
lol! يارب الموضوع يعجبكوا lol!
لسة في نكت تانية كتيييييييييييييييييييييييييييير _الموضوع متجدد_
نكت جديدة أدخل وشوف 225676
mo0on
نائب المدير
نائب المدير
mo0on

انثى
البلد : ارض الله الواسعه

مُساهمةموضوع: رد: نكت جديدة أدخل وشوف   نكت جديدة أدخل وشوف I_icon_minitimeالأحد أغسطس 03, 2008 7:35 am

ههههههههههههههههههههه
شكرا اخي ع النكت الرائعه
تسلم
rhoba
عضو برونزي
عضو برونزي
rhoba

انثى
البلد : مصر
مزاجى : نكت جديدة أدخل وشوف Pi-ca-28

مُساهمةموضوع: رد: نكت جديدة أدخل وشوف   نكت جديدة أدخل وشوف I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 12:05 pm

شكراً ليكي حبيبتي على ردك وعلى فكرة أنا أختك مو أخوكي
ههه

نكت جديدة أدخل وشوف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جديدة
» أفلام جديدة طحن
» اغنية جديدة لكريم ادم
» انا جديدة ممكن ترحيب
» صور لجنات جديدة مووووووووت